.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفکر بسیجی
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ساری

بسیجی یک تفکر است تفکری به بلندای تاریخ و به وسعت همه عالم.
اگرچه دوران هشت سال دفاع مقدس موجب بروز این تصور شده بود که رسالت بسیج تنها دفاع نظامی از انقلاب و نظام است اما پیام آذرماه سال 67 حضرت امام راحل (س) بر این تصور و پندار غلط خط بطلان کشید. بزرگ پرچمدار تفکر بسیجی در عصر حاضر امام راحل (س) در این پیام بسیج را «شجره طیبه » و «درختی تناور» توصیف کردند که شکوفه های آن «بوی بهار وصل» می دهد و دفتر تاسیس آن را «همه مجاهدان از صدر تاکنون » امضا کرده اند و در جایی دیگر می فرمایند:
« اگر عطر دل انگیز تفکر بسیجی بر این کشور سایه افکن شود چشم طمع جهانخواران از آن دور خواهد شد».
و بدین گونه کاملا مشخص می شود که نگاه امام به بسیج امری فراتر از یک نهاد نظامی یا پدیده ای مربوط به مقطعی خاص است. امام «بسیج» را یک تفکر می دانست، تفکری اصیل که ریشه در آرمان حقیقت طلبی و عدالت خواهی انسانها دارد. تفکری که ریشه در نبرد فقر و غنا دارد. نبرد بلندی که هیچگاه ان را پایانی نیست و تنها با ظهور منجی عالم بشریت و عدالت گستر بزرگ جهان حضرت مهدی موعود (عج) پایان می یابد. ظهوری که پیروزی مستضعفان و به ارث بردن زمین از سوی صالحان و تشکیل حکومت جهانی اسلام نهایت آن است و بر اساس همین نگرش بود که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر(عج) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است. پس با داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی می توان موانع ظهور را از میان برد.
امروز هم تفکر بسیجی یگانه پشت و پناه برای نظام مقدس است که پرچم عدالت و معنویت در جهان ظلمت زده و ظلم گزیده کنونی برافراشته است و تنها نام بسیج است که لرزه بر پشت جهان خواران و اعوان و اذناب آنان می اندازد.
به همین دلیل است که نوچه های استکبار بسیج را آماج تیرهای زهرآگین خود قرار می دهند و عید آنها روزی است که بسیجی در صحنه نباشد. چون بودن آنها واضح است که در این مملکت و در این نظام «تنها بسیج است که اثر دارد» . همین وظیفه خطیر و رسالت سنگین ایجاب می کند که همه آنانی که دل در گرو بسیجی دارند این اندیشه ناب و یادگار ارزنده امام و شهدا را ارج نهند و همه صحنه ها را بسیجی کنند و بسیجی وار عمل کنند.
بسیجی در این مملکت با عملش، با ایمانش و تفکرش آمریکا را مغلوب کرده است. اگر آمریکا و اسرائیل از بسیج نمی ترسید خیلی پیش تر از اینها حمله کرده بودند اما چه کنند که بنیان مرصوصی در مقابل آنها صف کشیده است که به یک اشاره مولا «القارعه ما القارعه» برپا می کند. تهدیدات آمریکا و اسرائیل برای بسیجیان مفهومی ندارد، بسیجی ترس را هم ترسانده است.
واژه درماندگی در قاموس او نیست. چرا که اگر بماند «مجاهد» است و اگر برود «شهید » است در هر حال بسیجی با «تفکرش» ماندنی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.